آمار خیره‌کننده اپلیکیشن جدید اوبر

آمار خیره‌کننده اپلیکیشن جدید اوبر

گروه آموزشی

ویدوآل

1395/04/01

4453

بار بازدید شده
new-data-from-uberpool کمپانی اوبر خبر داده مردم لندن در 6 ماه گذشته بیش از یک میلیون بار از سرویس جدید این کمپانی با نام UberPool استفاده کرده‌اند.
4453
آمار خیره‌کننده اپلیکیشن جدید اوبر
Vidoal
4.12
آمار خیره‌کننده اپلیکیشن جدید اوبر
کمپانی اوبر خبر داده مردم لندن در 6 ماه گذشته بیش از یک میلیون بار از سرویس جدید این کمپانی با نام UberPool استفاده کرده‌اند.

چند روز پیش خبر از عرضه اپلیکیشن سفارش غذای اوبر در لندن دادیم. به‌تازگی اوبر آمار جدیدی از اپلیکیشن UberPool ارائه داده است. اوبر، اپلیکیشن سرویس خدمات آنلاین کرایه تاکسی، حدود 6 ماه پیش سرویس جدیدی را با نام UberPool در شهر لندن عرضه کرد که طبق آمارها باعث کاهش ترافیک و آلودگی در پایتخت انگلیس شده است.

این سرویس جدید که مسافران اوبر که مقصد مشترکی دارند با استفاده از آن، می‌توانند به طور مشترک از خودروهای کرایه‌ای استفاده کنند، 25 درصد ارزان‌تر از سرویس‌ عادی اوبر هزینه دارد. حال پس از 6 ماه از عرضه UberPool، امروز کمپانی اوبر اعلام کرده از این سرویس پس از گذشت 6 ماه از عرضه‌اش در بازار، بیش از یک میلیون بار استفاده شده است. طبق اعلام مدیر بریتانیای اوبر، جو برترام، از آذرماه سال گذشته تاکنون، این سرویس جدید باعث صرفه‌جویی 700 هزار مایلی در رفت‌وآمد خودروهای تحت نظر این کمپانی شده است. در عین حال، در مصرف بنزین 52 هزار لیتر صرفه‌جویی شده و از تولید 124 تن متریک دی‌اکسید کربن جلوگیری شده است.

UberPool از زمانی که راه‌اندازی شده توانسته طرفداران و کاربران زیادی پیدا کند و به همین دلیل کمپانی اوبر هفته پیش مناطق تحت پوشش این سرویس را به تمامی مناطق یک و دو لندن گسترش داد. جو برترام در این زمینه می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که بسیاری از اهالی لندن در چند ماه گذشته با استفاده از سرویس جدید اوبر سفرهای درون‌شهری خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته‌اند. این شیوه از سفر درون‌شهری نه تنها هزینه کم‌تری برای مسافران در بر دارد، بلکه باعث کاهش رفت‌وآمد خودروها در شهر و در نتیجه کاهش آلودگی هوا در لندن می‌شود». با توجه به حضور سرویس مشابه سرویس معمولی اوبر در تهران، باید دید آیا در آینده سرویس‌های جدید شبیه سرویس UberPool در تهران هم راه‌اندازی می‌شود؟

منبعtelegraph
سوالات و نظرات کاربران
1
پری الی
پری الی شنبه، 28 اسفند 1395
معروف تر از این بلا بلا کار هستش ، Bla Bla car . خیلی جالبه با حذف واسطه ها هم کمتر هزینه بر میداره هم خودروی تک سرنشین کم میشه ...
1
محبوبه قلی پور
محبوبه قلی پور دوشنبه، 16 اسفند 1395
خب چنین سرویسی نیاز به زیرساختهای تکنولوژی بالایی داره .همچنین فرهنگ بسیار بالای مردم.
1
هادي اصفهاني
هادي اصفهاني یکشنبه، 26 دی 1395
مطلب کمی گنگ و مبهم است.لطفا توضیح بدین منظور ، همان تاکسی تلفنی هست که از فناوری های جدید استفاده می کند؟
1
عاطفه میری
عاطفه میری یکشنبه، 26 دی 1395
واقعا چقدر ایده خوبیه.هم واسه کاهش ترافیک خوبه هم برای الودگی هوا. تو ایران چرا از این فکرا نمیشه نمیدونم
1
مصطفی .
مصطفی ک شنبه، 04 دی 1395
من که خیلی متوجه نشدم. ولی تو ایران اپلیکیشنی دیدم برای درخواست تاکسی و پرداخت کرایه اش
1
امیر قربانی
امیر قربانی دوشنبه، 08 آذر 1395
ای کاش در کشور ما هم قابل استفاده شود
1
سجاد مظفري
سجاد مظفري چهارشنبه، 12 آبان 1395
حيف كه اين شكل اپليكيشن هايي تو كشور ما كاربرد نداره