اگر این ویژگی‌ها را دارید، انسان جذابی هستید

اگر این ویژگی‌ها را دارید، انسان جذابی هستید

میلاد

شکیب

1395/05/20

17103

بار بازدید شده
ten-qualities-that-make-a-person-attractive در این مطلب 10 نکته جادویی را که افراد را در نگاه دیگران جذاب می‌کنند با هم مرور می‌کنیم.
17103
اگر این ویژگی‌ها را دارید، انسان جذابی هستید
Vidoal
4.94
اگر این ویژگی‌ها را دارید، انسان جذابی هستید
بسیاری از ما فکر می‌کنیم فقط افراد زیبا انسان‌های جذابی‌اند. اما خیلی وقت‌ها با آدم‌هایی روبه‌رو می‌شویم که فاکتورهای یک انسان زیبا را ندارند اما در مجموع افرادی جذاب و خواستنی‌اند. پس همه چیز ظاهر زیبا نیست و عوامل دیگری در جذاب شدن افراد دخیل‌اند. در این مطلب 10 نکته جادویی را که افراد را در نگاه دیگران جذاب می‌کنند با هم مرور می‌کنیم.
 
یک- خوش‌حسی


بسیاری از مردم معتقدند اگر شما یک چهره استاندارد (چیزی که در جامعه مدرن به‌عنوان یک چهره زیبا شناخته می‌شود) داشته باشید، قطعا در نگاه دیگران جذاب به نظر می‌رسید. اما جذاب به نظر رسیدن اصلا ربطی به ظاهر شما ندارد. چیزی که در این قضیه حرف اول را می‌زند کنترل بر خود، کاریزما و اعتماد به نفس است.
دو- هدفمندی


کسی که برای رسیدن به خواسته‌هایش می‌جنگد، با عملکرد و رفتار خود به جهان بیرون خود ثابت می‌کند که هر چیزی در زندگی امکان‌پذیر است. چنین فردی قطعا در نگاه دیگران انسان جذابی است.
سه- حس شوخ‌طبعی


حس شوخ‌طبعی یکی از قابل توجه‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی است. داشتن حس شوخ‌طبعی ویژگی یک انسان خواستنی است و کلید موفقیت در هر گفت‌وگویی است. با داشتن حس شوخ‌طبعی شما مانند تیراندازی خواهید بود که همه تیرهایش به هدف می‌نشیند.
 
چهار- ظرافت


هر چقدر هم در نگاه دیگران انسان کاملی به نظر برسید، نداشتن ظرافت در حرکات و رفتارها تصویر بیرونی شما را خراب خواهد کرد. اگر با ظرافت و زیبا حرکت و رفتار کنید یا اگر زبان بدن خیره‌کننده‌ای داشته باشید، در نگاه دیگران بسیار جذاب خواهید بود.
 
پنج- اعتماد به نفس


سکوت زیاد، لب‌هایی آویزان و نداشتن ایده و نظر در مورد مسائل مختلف، ویژگی‌های یک فرد غیرجذاب است.
 
شش- عزم و قاطعیت


تردید داشتن اصلا ویژگی شخصیتی خوبی نیست و روابط انسان را دچار مشکل می‌کند. فرد باید در هر چیزی قاطعیت و عزم داشته باشد؛ این امر از انتخاب یک بستنی تا انتخاب کشوری که قرار است در آن زندگی کنید را شامل می‌شود.
 
هفت- خردمندی


خردمندی به این معنی نیست که شما باید در مورد تمام امور جهان متخصص باشید. خردمندی به معنای توانایی قضاوت درست است. کسی که دیگران را می‌فهمد، بدون شک جذاب و خواستنی است.
 
هشت- توجه به جزئیات


حتی ریزترین و کوچک‌ترین جزئیات هم در ظاهرتان، روی تصویر بیرونی شما که احتمالا برای همیشه در خاطر دیگران باقی می‌ماند تاثیرگذار است، پس به جزئیات توجه ویژه‌ای داشته باشید.
 
نُه- فردی جذاب برای گفت‌وگو باشید


این ویژگی به معنی داشتن بینش عمیق و نظرات عالی در مورد مسائل مختلف نیست، بلکه به معنی توانایی گوش کردن به دیگران است. در یک گفت‌وگو همه چیز باید مساوی باشد. در این حالت افراد نباید بدون توجه به فرد روبه‌رو دائما در حال تک‌گویی باشند. این مورد را در روابط خود رعایت کنید.
 
ده- اصالت


در دنیایی که همه چیزی کپی می‌شود و بازار تقلید داغ است، یگانه و منحصربه‌فرد بودن به قدر طلا ارزشمند است. در واقع، هر فرد منحصربه‌فرد است. برخی هنوز از پیله خود بیرون نیامده‌اند و برخی دیگر فکر می‌کنند ویژگی‌های خاص‌شان از نگاه دیگران غیرجذاب و ناکامل است. اما همین چیزهای کوچک است که شما را ویژه و خاص می‌سازد. پس آدم ویژه‌ای باشید تا همیشه یگانه بمانید.
 
منبع: brightside
سوالات و نظرات کاربران
0
نقی تسلی زاده
نقی تسلی زاده سه شنبه، 24 اسفند 1395
خوب بود
0
محبوبه قلی پور
محبوبه قلی پور دوشنبه، 16 اسفند 1395
بغیراز یکی دو مورد بقیه موارد رو میشه با تمرین بدست آورد.خیلی از موارد ذکرشده ناشی از هوش اجتماعی شخص هست که اکتسابیه .مثل مورد پنج وشش
0
سید مرتضی موسوی
سید مرتضی موسوی دوشنبه، 16 اسفند 1395
باسلام جذابیت میتونه در همه این نمونهایی که گفته شد باشه ، اما بعضی مواقع بعضی از افراد لباسهای زیبا پوشیدن و پر حرفی های بیمزشون رو نشانه جذابیت میدونن که این اصلاً خوب نیست.. تن آدمی شریف است بجان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت سپاس
0
علیرضا احمدی
علیرضا احمدی جمعه، 06 اسفند 1395
باسلام به عشق هدف از اون روزی که تصیم گرفتم تغییر کنم نمیدونم چی شد همش یه انتخاب بود یا یجورای یه پارادیم زدم ادم هیچ چیز رو بدون تلاش نمیتونه به دست بیاره حتی اگه بخواهید جذاب باشید و جذاب نیستید خودتون رو باید فرد جذاب و با شخصیت تصور کنید در راستای این تصورات عملکردهای متفاوتی باید داشته باشیم هرچیزی که الان هستی نتیجه تفکرات دیروزته و اگر هم میخوای بدونی ایندت چه خبره ببین الان داری به چی فکر میکنی موفق و پیروز باشید.
0
هادي اصفهاني
هادي اصفهاني سه شنبه، 14 دی 1395
اول باید مشخص شود هدف ما از جذاب به نظر رسیدن در نگاه دیگران چیست؟ گاهی اونقدر ها هم لازم نیست جذاب باشیم.بهتره اول از نظر خودمون و برای خودمون جذاب باشیم
0
مصطفی .
مصطفی کهن شنبه، 27 آذر 1395
هدفمندی خردمندی اعتماد به نفس و عزم مهمترین هاشون هستن.ممنون از مطالبتون
0
پوژنگ پروازی
پوژنگ پروازی دوشنبه، 15 آذر 1395
والبته شخصیت،دانش و معلومات،نوع کلام و محاوره،نوع و سبک پوشش و به موقع صحبت کردن و یا سکوت به موقع را به این 9 مورد افزود،با سپاس فراوان....
0
موسوی photo
موسوی جمعه، 21 آبان 1395
البته فقط جذابیت اینهایی نیس که برشمردین اما خوب در مجموع آیتمهای خوبی بود
0
علیرضا کرمی
علیرضا کرمی جمعه، 21 آبان 1395
هفت و دو یه عکس دارند خردمندی و هدفمندی
0
جذاب ترین مرد تاریخ photo
جذاب ترین مرد تاریخ یکشنبه، 16 آبان 1395
مطلب جذابی بود درود بر شما. نتیجه میگیریم که جذابیت واقعا ژنتیکیه
0
مهرداد کاهه photo
مهرداد کاهه پنج شنبه، 21 مرداد 1395
ممنون عالی بود. انسان های جذاب سکوتی پر معنا و سخنانی اندک و پربار دارند.
0
محمد عباسی
محمد عباسی چهارشنبه، 07 مهر 1395
(پاسخ) سکوت زیاد و لبهایی آویزان به همراه نداشتن ایده اصلن جذاب نیست