۷ جمله‌ای که افراد موفق هرگز آن‌ها را به کار نمی‌برند

۷ جمله‌ای که افراد موفق هرگز آن‌ها را به کار نمی‌برند

میلاد

شکیب

1395/10/16

6621

بار بازدید شده
Phrases-Successful-People-Dont-Use ما در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم جملاتی را که آدم‌های موفق از واژه‌نامه زندگی خود حذف کرده‌اند به شما معرفی کنیم. شاید این جملات نشانه‌هایی در دل خود داشته باشند که نشان از یک فلسفه خاص و رویکرد ویژه به زندگی دارد.
6621
۷ جمله‌ای که افراد موفق هرگز آن‌ها را به کار نمی‌برند
Vidoal
4.98
۷ جمله‌ای که افراد موفق هرگز آن‌ها را به کار نمی‌برند
موفقیت هیچ‌وقت تصادفی اتفاق نمی‌افتد. موفقیت حاصل سال‌ها کار سخت و مداوم و گام‌های کوچک رو به جلو است و نیازمند انعطاف‌پذیری و تحلیل مداوم از همه چیزهایی است که در زندگی شما رخ می‌دهد. ما در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم جملاتی را که آدم‌های موفق از واژه‌نامه زندگی خود حذف کرده‌اند به شما معرفی کنیم. شاید این جملات نشانه‌هایی در دل خود داشته باشند که نشان از یک فلسفه خاص و رویکرد ویژه به زندگی دارد.

۱-من از شغلم بیزارم.
یک قانون بسیار مهم وجود دارد که همه افراد موفق از آن پیروی می‌کنند: همیشه نگاه بازی داشته باشید و بی‌طرفی خود را حفظ کنید. به یاد داشته باشید که پیش از هر نوع اتهام زدن یا پیدا کردن مقصر در مورد موضوعی، تمام جوانب کار را در نظر بگیرید تا در نهایت قضاوت شما براساس یک بنیان منطقی شکل بگیرد.

۲-اصلا منصفانه نیست.
آدم‌های موفق هیچ‌وقت از این‌که تلاش‌های‌شان نادیده گرفته می‌شود و آن‌چنان که شایسته است مورد محبت و قدردانی قرار نمی‌گیرند، شکایت نمی‌کنند. همه ما در زندگی گاهی مورد بی‌انصافی و بی‌عدالتی قرار می‌گیریم، اما این‌که بتوانیم با چنین موضوعی از سر بزرگی و منزلت برخورد کنیم بسیار مهم است.

۳-همین جوری که هست خوبه.
تلاش و اراده برای تغییر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های افراد موفق است. هر چه شما ساده‌تر پدیده‌های تازه و جدید را در زندگی خود بپذیرید، بیش‌تر احتمال دارد که به موفقیت دست پیدا کنید، شانس سراغ شما بیاید و به یک دستاورد بزرگ در زمینه کاری خود برسید.
 

۴-این کار وظیفه من نیست.
یک انسان موفق واقعی هرگز جلوی تلاش‌های دیگران را نمی‌گیرد و مانع آن‌ها نمی‌شود. اتفاقا یک فرد موفق به همکاران و اطرافیان خود کمک می‌کند تا آن‌ها در مسیر خود موفق شوند. این‌که بتوانیم در یک تیم فعالیت کنیم و همچنین با اعضای تیم دوست و رفیق باشیم یکی از مهم‌ترین عوامل دستیابی به اهداف و در نهایت موفقیت است.

۵-این کار غیرممکنه.
سعی کنید به مشکلات زندگی خود به‌عنوان موانعی سخت که بر سر راه شما قرار دارند نگاه نکنید. بلکه به آن‌ها به دیده چالش‌های جذاب که در مسیر هیجان‌انگیز زندگی قرار دارند بنگرید. مشکلات خیلی ساده‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید، حل می‌شوند.

۶-این کار را باید جور دیگری انجام می‌دادم.
حتی اگر وظیفه محوله را در سر کار نتوانستید به‌خوبی انجام دهید، سرزنش کردن خود در باقی ساعات روز کاری بی‌معنی و اشتباه است. سعی کنید از شر افکار منفی‌ای که درباره اشتباهات گذشته خود در ذهن دارید خلاص شوید. در عوض، از اشتباهات خود درس بگیرید و رو به جلو حرکت کنید.

۷-من هیچ انتخابی ندارم.
همیشه فرصت‌های کافی در اختیار شماست. افراد موفق همیشه راهی برای خلق مسیر موفقیت پیدا می‌کنند.
سوالات و نظرات کاربران
0
Fereshteh photo
Fereshteh یکشنبه، 21 آبان 1396
Jalb & amozande bod Mrc
0
نگار شرف الدین
نگار شرف الدین یکشنبه، 20 فروردین 1396
خیلی مفید بود. به نظر من مطلب کلیدی اینه که باور کنیم هیچ چیز غیرممکنی وجود نداره.
0
هستی علیجانی
هستی علیجانی سه شنبه، 24 اسفند 1395
این مورد هفتم منو یاد یه جمله‌ای انداخت اینکه : مهندسا منتظر یه راه حل نمی‌شینن بلکه خودشون به راه حل خلق می‌کنند
0
نقی تسلی زاده
نقی تسلی زاده سه شنبه، 24 اسفند 1395
خوب بود
0
محمد صفائی مغول کش
محمد صفائی مغول کش پنج شنبه، 12 اسفند 1395
همیشه قرصت برای اشتباه هست ولی باید توجه کنیم یک روز هم فرصت هامون تموم میشه
0
sepehr manafi
sepehr manafi شنبه، 07 اسفند 1395
انسان های موفق مسئولیت پذیر هستند و همیشه اعتماد به نفس بالایی دارند و امیدوار به آینده هستند.
0
محمدمهدی رحیم پور
محمدمهدی رحیم پور دوشنبه، 27 دی 1395
در کل میتونیم بگیم این دسته انسان ها بدبین نیستند و با خوش بینی به زندگی ادامه میدهند
0
مهدی میلانی
مهدی میلانی یکشنبه، 26 دی 1395
ویژگی بارز افراد موفق، علاقه مند بودن به کارشونه...
0
میلاد کیهان پور
میلاد کیهان پور شنبه، 25 دی 1395
من واقعا سعی میکنم همینطور رفتار کنم و هم اکنون از موقعیت خودم راضی هستم.
0
مهدیه میری
مهدیه میری دوشنبه، 20 دی 1395
کاملا درسته.این یه قانونه.به هر چی فکر کنی به سمت خودت جذبش میکنی
0
پوریا بهمن نژاد
پوریا بهمن نژاد دوشنبه، 20 دی 1395
جمله ششم به نظر نمیرسه که درست باشه چون از زاویه دیگه نگاه کنیم آدم موقع شکست خوردن با این جمله میتونه به دنبال پیروزی بیفته
0
هادي اصفهاني
هادي اصفهاني شنبه، 18 دی 1395
برخی نیروهای اهریمنی وجود دارند که آدمی رو تشویق به بیان این جملات می کنند.وگرنه یک انسان عادی که از نظر خداوند اشرف مخلوقات است و ارزش و کرامت بسیار بالایی دارد، چرا باید خود را حقیر و محزون و شکست خورده ببیند. به قول حافظ: کمتر از ذره نه ای پست مشو مهر بورز تا به خلوتگه خورشید رسی چرخزنان
0
رامتین کریمی
رامتین کریمی شنبه، 18 دی 1395
سلام و درود بابت مطلب خوبتان.چند نکته لازم است خدمتتان عرض کنم.ببینید بحث دوست نداشتن شغل با این چیزی که شما فرمودین خیلی متفاوته!یک حالت داریم که فرد به اجبار و به خاطر در آوردن خرجی خانواده یا فرد دیگر ناچار به انجام کاری می شود!این کار هم می تواند سطح بالا باشد و هم سطح پایین اما به دلیل روحیات و طرز فکر فرد ممکن است که او آن را دوست نداشته باشد.یک حالت هست که فرد برای تغییر زندگی خودش تلاش می کند و دست به هرکاری می زند تا به عنوان مثال برای خود سرمایه جمع کند و ....! به نظر من منظور شما بیشتر به این مضمون نزدیک بود و اگر به صورت کلی گفته نمی شد خیلی بهتر بود!
0
Mohammad  Jp
Mohammad Jafarpour جمعه، 17 دی 1395
درمورد گزینه اول باید بگم که خیلی از ماها شغلهامون رو بر اساس میل درونی خودمون انتخاب نکردیم. و کسی که به اجبار کاری رو انجام میده در واقع یک برده به حساب میاد چون گزینه دیگه یی نداره و مجبوره به خاطر هزینه های روزانه زندگیش تن به کار بده و به نظرتون ایا این فرد میتونه تو کارش موفق بشه در واقع مثل این میمونه که به یک ماهی بگی از درخت بالا بره خب معلومه ماهی تو این کار کودن ترین موجود کره زمینه و ماهی برده ما اخرش تو این راه جونشو از دست میده به بدترین شکل ممکن، در نهایت ناکامی و اندوه اون پیش خودش فکر میکنه که چقدر موجود بی مصرفی هستم و چقدر کودن و احمق بهتره که بمیرم اما قافل از اینکه اون میتونست باهوش ترین و موفق ترین موجود کره زمین باشه
0
سعید photo
سعید جمعه، 17 دی 1395
ممنون از مطالب مفیدتون. اما دریغ که هر چه جلوتر میروید تعداد مطالب بیشتر اما بی توجه به ارکان یک مقاله علمی منتشر می کنید. مطلب زیباست اما نه علمی. خواهشمندم فقط مطالب با پایه و اسناد علمی منتشر کنید تا روند به سوی مطالب زرد نرود.