عرضه اپلیکیشن سفارش غذای اوبر در لندن

عرضه اپلیکیشن سفارش غذای اوبر در لندن

گروه آموزشی

ویدوآل

1395/03/27

4554

بار بازدید شده
uber-to-deliver-food-in-london-with-ubereats-app کمپانی اوبر به‌تازگی اپلیکیشن اوبرایتز (UberEats) خود را در لندن راه‌اندازی کرده که کاربران می‌توانند با کمک آن از 150 رستوران شهر لندن که به طور معمول به مرکز لندن خدمات ارائه نمی‌کنند، غذا سفارش دهند.
4554
عرضه اپلیکیشن سفارش غذای اوبر در لندن
Vidoal
4.96
عرضه اپلیکیشن سفارش غذای اوبر در لندن

کمپانی اوبر (Uber) اپلیکیشنی را در شهر لندن عرضه کرده که کابران با استفاده از آن می‌توانند به رستوران‌ها به صورت آنلاین غذا سفارش بدهند.

کمپانی اوبر که به ارائه سرویس‌های کرایه آنلاین خودرو و ایجاد شبکه‌های آنلاین حمل و نقل معروف است، به‌تازگی اپلیکیشن اوبرایتز (UberEats) خود را در لندن راه‌اندازی کرده که کاربران می‌توانند با کمک آن از 150 رستوران شهر لندن که به طور معمول به مرکز لندن خدمات ارائه نمی‌کنند، غذا سفارش دهند. این اپلیکیشن که در هر دو نسخه اندروید و iOS طراحی شده، پا به عرصه رقابت با اپلیکیشن‌های دیگری مانند جاست ایت (Just Eat) و دلیورو (Deliveroo) گذاشته و کمپانی اوبر معتقد است هر سفارش غذا در کمتر از 10 دقیقه به دست مشتریان می‌رسد.

گفتنی است کمپانی اوبر یک شرکت آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شهر سان‌فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا قرار دارد و از سال 2014 فعالیت‌های خود را در شهر لندن آغاز کرده است. اوبر سرویس سفارش آنلاین غذای خود را برای اولین بار در سال 2014 در شهر سانتامونیکای آمریکا با ارائه اپلیکیشنی با نام اوبرفِرِش (UberFRESH) عرضه کرد.

منبع: telegraph
 

سوالات و نظرات کاربران
0
محبوبه قلی پور
محبوبه قلی پور شنبه، 07 اسفند 1395
10 دقیقه خیلی خوبه.ولی فکر کنم یه ذره غلو کردن تو زمان رسیدن غذا به دست مشتری .
0
معصومه موسوی
معصومه موسوی یکشنبه، 10 بهمن 1395
بنظرم این باعث میشه زمانی که دررستوران عجله داریم و باید منتظر غذا بمونیم رو از دست ندیم ایده خوب و مفیدیه شایدم کسانیکه بااین برنامه سفارش غذا میدن مبلغ کمتری برای غذا بپردازند
0
هادي اصفهاني
هادي اصفهاني یکشنبه، 26 دی 1395
به نظرم مشکل زمان قابل حله به شرطی که هر رستوران شعبه های غیر متمرکز و منظمی در هر محله یا منطقه شهر داشته باشه
0
رامتین کریمی
رامتین کریمی شنبه، 18 دی 1395
اتفاقا تو ایران هم هست اما استقبال زیادی ازش نشد!من خودم به شخصه تا حالا از این دسته از اپ ها استفاده ای نکردم!اما خب اگر سیستم یک پارچه ای به وجود بیاد و واسطه و هزینه کاهش پیدا کنه خیلی خوبه و قیمت تمام شده ی غذا کمتر میشه.
0
مصطفی .
مصطفی ک شنبه، 04 دی 1395
تو ایران هم هست فقط دیر تحویل میدن
0
امیر قربانی
امیر قربانی سه شنبه، 16 آذر 1395
فکر کنم همچین چیزی حدودا در تهران اجرا شده باشه ولی تحویل غذا نه به این سرعت حدودا در ۱۵ الی ۲۰ دقیقه و شاید هم کم تر مطالب باید سطح بالاتر باشند ولی در کل بد نبود