۱۱ کاری که افراد ناموفق در تعطیلات آخر هفته انجام می‌دهند

۱۱ کاری که افراد ناموفق در تعطیلات آخر هفته انجام می‌دهند

میلاد

شکیب

1395/11/11

8714

بار بازدید شده
things-unsuccessful-people-do-over-the-weekend افراد موفق برای روزهای تعطیلی آخر هفته ذهنیت مشخصی دارند در حالی که افراد ناموفق معمولا توجه‌ای به این مسائل نمی‌کنند. در این مطلب ۱۱ کاری را به شما معرفی می‌کنیم که افراد ناموفق در تعطیلات آخر هفته انجام می‌دهند.
8714
۱۱ کاری که افراد ناموفق در تعطیلات آخر هفته انجام می‌دهند
Vidoal
4.4
۱۱ کاری که افراد ناموفق در تعطیلات آخر هفته انجام می‌دهند
بسیاری از انسان‌ها طول هفته را برای استراحت و تفریح دو روز تعطیلی آخر هفته کار می‌کنند اما از روی نوع فعالیت‌های افراد در دو روز تعطیلی آخر هفته می‌توان فهمید که چقدر در زندگی انسان‌های موفقی هستند. افراد موفق برای روزهای تعطیلی آخر هفته ذهنیت مشخصی دارند در حالی که افراد ناموفق معمولا توجه‌ای به این مسائل نمی‌کنند. در این مطلب ۱۱ کاری را به شما معرفی می‌کنیم که افراد ناموفق در تعطیلات آخر هفته انجام می‌دهند.

۱- آن‌ها هیچ برنامه‌ای ندارند.
حتما نباید برای تمامی دقایق ساعت‌های دو روز تعطیلی آخر هفته برنامه داشته باشید، اما خوب است که یک ایده کلی در مورد کارهایی که قرار است در این دو روز انجام دهید داشته باشید، حتی اگر می‌خواهید همه آن را به استراحت اختصاص دهید. این کار باعث می‌شود زمان شما هدر نرود و شاید بتوانید با چنین برنامه‌ای لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید.

۲- آن‌ها زمانی را برای نامزد یا کسی که دوستش دارند اختصاص نمی‌دهند.
شاید وقت‌گذرانی در طول یک هفته پرمشغله با کسی که دوستش دارید کار مشکلی باشد، به همین دلیل بهتر است این کار را در تعطیلات آخر هفته انجام دهید. وقت گذراندن با کسی که دوستش دارید شما را آماده روزهای پرمشغله پیش رو می‌کند.

۳- آن‌ها بخش عمده‌ای از زمان خود را با ابزار تکنولوژیکی سر می‌کنند.
در تعطیلات آخر هفته گوشی هوشمند خود را کنار بگذارید. به پیام‌های کاری خود توجه نکنید و به همکاران‌تان بگویید در روزهای تعطیل پاسخ آن‌ها را نخواهید داد. سعی کنید به این ابزار تکنولوژیکی معتاد نشوید.

۴- آن‌ها از خودشان راضی نیستند و لذتی نمی‌برند.
خواه زمان خود را در تعطیلات آخر هفته در تنهایی سپری کنید خواه با دوستان، مطمئن شوید کاری را که در این دو روز انجام می‌دهید شما را شاد و راضی می‌کند.
 

۵- آن‌ها همه زمان خود را می‌خوابند.
شاید ۵ روز هفته را به‌شدت کار کرده باشید یا بی‌نهایت خسته شده باشید. با این حال این‌که همه دو روز تعطیلی را بخوابید باعث می‌شود چرخه خواب‌تان از بین رفته و در روزهای اول هفته اذیت شوید.

۶- آن‌ها ولخرجی می‌کنند.
بعضی‌ها پول‌های خود را تمام طول هفته ذخیره کرده و در آخر هفته همه آن‌ها را خرج می‌کنند. اگر شما جزو این دسته افراد هستید باید تغییری در رفتار اقتصادی خود ایجاد کنید. درست است که برای تفریح و فعالیت‌های مفرح به پول نیاز دارید اما بهتر است برای مصرف درست آن برنامه داشته باشید.

۷- آن‌ها در خود غرق نمی‌شوند و به کارهای‌شان فکر نمی‌کنند.
شاید در روزهای پرمشغله هفته فکر کردن به خود، زندگی و اهداف‌تان کار سختی باشد. اما در تعطیلات آخر هفته زمانی را به فکر کردن و اندیشیدن به مسائل مهم زندگی خود اختصاص دهید.

۸- آن‌ها نمی‌توانند به کار فکر نکنند.
خوب است که روزهای چهارشنبه برنامه‌های کاری شنبه پیش رو را بدانیم. آماده بودن خیلی خوب است اما اعتیاد به کار نه. در تعطیلات آخر هفته افکار مربوط به کار را دور بریزید و پنج‌شنبه و جمعه را استراحت کنید.
 

۹- آ‌ن‌ها تنبلی می‌کنند و از این کار پشیمان می‌شوند.
استراحت کردن و کمی تنبلی در تعطیلات آخر هفته کار بسیار خوبی است اما اندازه بیش از حد آن شما را افسرده و کسل می‌کند و احتمالا دو روز اول هفته از این کار خود پشیمان می‌شوید.

۱۰- آ‌ن‌ها ریلکس نمی‌کنند.
این‌که برای تعطیلات آخر هفته برنامه داشته باشیم خوب است اما برخی بیش از حد در این برنامه‌های فشرده فرو می‌روند. برای این‌که انسان موثر و سازنده‌ای باشیم و بتوانیم در کار به موفقیت برسیم، مهم است که از تعطیلات آخر هفته برای شارژ کردن باتری‌های خود استفاده کنیم. اگر در این دو روز هیچ زمانی را به استراحت و تمدد اعصاب اختصاص ندهید، احتمالا مانعی در برابر موفقیت خود ایجاد می‌کنید.

۱۱- آن‌ها خود را برای هفته کاری پیش رو آماده نمی‌کنند.
جمعه‌شب‌ها بهترین زمان برنامه‌ریزی برای هفته پیش رو است. شما می‌توانید فهرستی از کارهایی که باید انجام بدهید تهیه کنید و تعیین کنید که در روزهای پیش رو دوست دارید چه کارهایی را به پایان برسانید. آدم‌های ناموفق هیچ‌ برنامه‌ای برای هفته پیش روی خود ندارند.
سوالات و نظرات کاربران
0
نگار شرف الدین
نگار شرف الدین یکشنبه، 20 فروردین 1396
مقاله ی خیلی خوبی بود. خداروشکر من هیچکدوم از این موارد رو ندارم به جز شماره ی 3 D-:
0
نقی تسلی زاده
نقی تسلی زاده سه شنبه، 24 اسفند 1395
خوب بود
0
محمد امیر نجفقلی طهرانی
محمد امیر نجفقلی طهرانی شنبه، 14 اسفند 1395
از وقتی کنکور دادم خواب نگذاشته هیچ کاریمو درست انجام بدم.
0
sepehr manafi
sepehr manafi شنبه، 07 اسفند 1395
نداشتن برنامه و تلف کردن وقت از مهمترین دلایل عقب موندن برخی از افراد از سایر انسان هاست
0
محمد سمائی انور
محمد سمائی انور شنبه، 30 بهمن 1395
آخ این مورد تکنولوژی که گفتین، نصف بدبختیامون بخاطر همین گوشی و اینترنت و ... ایناست. بااینا، همونطور که میشه به تکامل بشر کمک کرد، درمقابل میشه برای نابودیشم مفید باشه !!!