امکانات کاربردی در بروزرسانی جدید تلگرام

امکانات کاربردی در بروزرسانی جدید تلگرام

میلاد

شکیب

1395/09/18

5081

بار بازدید شده
Pinned-Chats-and-IFTTT-Integrations تلگرام نسخه ۳.۱۵ خود را ارائه داده که در آن چند امکان جذاب اضافه شده است. امکاناتی که به شما در استفاده راحت‌تر و بهینه‌تر از تلگرام کمک می‌کند.
5081
امکانات کاربردی در بروزرسانی جدید تلگرام
Vidoal
4.45
امکانات کاربردی در بروزرسانی جدید تلگرام
تلگرام نسخه ۳.۱۵ خود را ارائه داده که در آن چند امکان جذاب اضافه شده است. امکاناتی که به شما در استفاده راحت‌تر و بهینه‌تر از تلگرام کمک می‌کند.
 
پین کردن پیام‌های مهم
اگر شما از تلگرام استفاده می‌کنید، احتمالا چت‌های زیادی انجام می‌دهید. اما گاهی پیش می‌آید در حجم انبوه این چت‌ها و گفت‌وگوها شما یکی از پیام‌ها را پیدا نمی‌کنید. در امکان جدید تلگرام شما می‌توانید پیام‌های مهم را در بالای صفحه چت خود پین کنید. این ویژگی همچنین برای تیم‌هایی که کارهای خود را در تلگرام هماهنگ می‌کنند ارزشمند و کاربردی است.
 
برای این‌که یک پیام را پین کنید انگشت خود را روی آن نگه دارید (در سیستم iOS پیام را به سمت چپ بکشید) و گزینه Pin را انتخاب کنید. شما می‌توانید تا ۵ پیام (به‌علاوه ۵ پیام خصوصی) را به بالای صفحه پین کنید.
 
لینک شدن با سرویس‌های دیگر
امکان دیگری که به نسخه جدید تلگرام اضافه شده، IFTTT (If This Then That) به معنای «اگر این آن‌گاه آن» است. با این ویژگی شما می‌توانید حساب کاربری تلگرام خود را با ۳۶۰ سرویس دیگر اعم از شبکه‌های اجتماعی مثل توئیتر و اینستاگرام، ابزاری مانند جی‌میل و پاکت، اپلیکیشن‌های سرگرمی مانند Spotify و پینترست، سرویس‌های ابری مانند Dropbox یا Google Drive و اینترنت اشیا مانند Nest، LIFX و یا Philips Hue لینک کنید.
 
 
تلگرام اولین پیام‌رسانی است که به طور کامل از IFTTT استفاده می‌کند و برعکس سرویس‌های دیگر با دو شیوه می‌توان از این ویژگی استفاده کرد: شما هم می‌توانید سرویس‌های دیگر را با تلگرام کنترل کنید و هم می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها و محتواهایی مانند عکس و ویدئو را از سرویس‌های دیگر دریافت کنید. شما همچنین می‌توانید روبات @IFTTT را به هر گروهی که می‌خواهید فرابخوانید تا اعضای آن گروه بتوانند با سرویس‌ها و دستگاه‌های شما تعامل داشته باشند.
 
برای شروع با روبات @IFTTT چت کنید تا برخی از اپلت‌ها را فعال کنید یا اپلت مورد نظر خود را بسازید. از آن‌جایی که پلتفرم IFTTT از بیش از ۳۶۰ سرویس پشتیبانی می‌کند، ترکیب‌های مختلفی امکان‌پذیر است که ما در ادامه تعدادی از آن‌ها را عنوان می‌کنیم:
  • وقتی ایمیل‌های مهمی برای شما ارسال می‌شود، تلگرام به شما پیام می‌دهد.
  • هر وقت شما در توئیتر منشن شوید، آن توئیت مشخص به تلگرام شما ارسال می‌شود.
  • هر وقت پست جدیدی در اینستاگرام می‌گذارید، می‌توانید آن را در چت تلگرام به اشتراک بگذارید.
  • می‌توانید موزیک‌هایی را که در پلی‌لیست خود در Spotify اضافه می‌کنید در گروه‌ها یا کانال تلگرام به اشتراک بگذارید.
 
امکانات دیگر
همچنین در نسخه جدید تلگرام سه امکان جدید برای کاربران اندروید اضافه شده که عبارتند از: چرخاندن دقیق عکس و کراپ کردن در ویرایش‌گر عکس، پلیر جدید برای ویدئوهای یوتیوب با امکان تصویر در تصویر و در نهایت فوروارد کردن پیام‌ها به چت‌های خصوصی. نسخه ۳.۱۵ تلگرام را می‌توانید از گوگل‌پلی و اپ‌استور دریافت کنید.
 
منبع: telegram
سوالات و نظرات کاربران
0
ربابه ابراهیمی
ربابه ابراهیمی سه شنبه، 23 خرداد 1396
استفاده فضای مجازی فقط در صورتی خوبه که استفاده مفید بشه. تلگرام ها مفید است و هم مضرات زیادی داره.
1
پری الی
پری الی شنبه، 28 اسفند 1395
قطعا هیچ اپ چتی امن نیست و از اطلاعات ما ، هر روزه داره استفاده می شه و با استفاده از ماشین لرنینگ ، برامون برنامه ریزی های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی می شه . این یه واقعیته ...
0
سروش عباسی
سروش عباسی سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396
(پاسخ) کاملا درسته
0
سروش عباسی
سروش عباسی شنبه، 20 آذر 1395
تلگرام اگه اینطوری پیش بره دنیای مجازی تبدیل میشه به تلگرام و دیگر هیچ...
0
صابر کاظم پور
صابر کاظم پور سه شنبه، 12 اردیبهشت 1396
(پاسخ) تلگرام تو ایران انقدر طرفدار داره، در دنیای بیرون از مرز ایران چیزای دیگری هم هست. با راه اندازی تماس صوتی تلگرام باید منتظر سقوط تلگرام در ایران هم باشیم.
0
مهدی نیک زادسمسکندی
مهدی نیک زادسمسکندی چهارشنبه، 09 فروردین 1396
تلگرام بهترین مسنجره هر سری آپدیت جدیدش میاد امکاناتش اضافه میشه همه امکاناتشم واقعا کاربردی برای همه فقط من از IFTTT نمیدونم چطور استفاده کنم اگر کسی میدونه بگه لطفا
-1
رامتین کریمی
رامتین کریمی شنبه، 18 دی 1395
تلگرام باید در مورد استراتژی تبلیغات خودش تجدید نظر و افزایش بده!امکاناتی که الان تلگرام داره اکثر پیام رسان ها ندارن و جالبه همش از تلگرام تقلید میکنند و درباره تکرار مکرارت هست!اگر تلگرام بتونه تماس صوتی و تصویری خودش رو فعال کنه قطعا میتونه با غول های مثل واتس اپ رقابت کنه و آن ها را شکست بده!در باره ی ضریب امنیت تلگرام از 10 نمره ی 5را به خود اختصاص داده اما واتس اپ 2!برای حفظ اطلاعات خود ارزش قاعل باشید و از پیام رسان امن تر استفاده کنید.
0
سید محمد حسینی
سید محمد حسینی جمعه، 20 اسفند 1395
(پاسخ) ولی نظر خالق تلگرام با شما متفاوته واعلام کرده حداقل فعلا به این مورد فکرهم نمیکنه و قصد انجامشونداره در مصاحبه ای اعلام کرده البته به نظرمن هم یه بهبوده ولی مال خودشه و اهدافشم براخودش معلومه ولی دقت کنید50درصد امنیت اطلاعات شخصیمونو داره حداکثر نه بیشتر
0
سید محمد حسینی
سید محمد حسینی جمعه، 20 اسفند 1395
البته ازمنظردیگر تلگرام درعین توجه به اینکه کلی اسایش و کم کردن کارهای اضافی وامکانات رو رایگان دراختیارمون قرا میدهد بایستی مراقب سواستفاده ها ازحریم شخصیمون هم توسط این نرم افزارهای رایگان که وظیفه اصلیشون امارهمه رو داشتن و فروختن به این و ان است هم باشیم که جهت هنجارشناسی هایه غربی ها برای برنامه ریزی هایه سیاسی و اقتصادیشون مورد استفاده قرارمیگیره حتما درجریان هستیدکه سرورتلگرام برخلاف تصورهای عموم بجای روسیه در انگلیس واختیار روباه پیر قراردارد
0
علی دهقانی
علی دهقانی چهارشنبه، 18 اسفند 1395
یه چیز جاالب بگم درباره کاربران تلگرام میدونستید 80 درصد کاربراش ایرانی من که خودم هم توش موندم
0
منصور سلمانی زاده
منصور سلمانی زاده پنج شنبه، 12 اسفند 1395
یکی از بهترین امکانات پین کردنه ولی حیف محدوده ! چون قبلش خیلی گیج میشد با اومدن پیام در زمان های یکسان !
0
هادي اصفهاني
هادي اصفهاني سه شنبه، 14 دی 1395
اصلا از میزان امنیت تلگرام اطمینانی نیست .ما ایرانی ها بر خلاف سایر ملت ها خود را در فضای مبهمی به نان تلگرام غرق کرده ایم.معلوم نیست این مخیط مبهم یک تهدید هست یا یک فرصت
0
شاهین کارگر
شاهین کارگر چهارشنبه، 01 دی 1395
امکانات بسیار خوبی هستند
0
مصطفی .
مصطفی کهن یکشنبه، 21 آذر 1395
امکانات خوبی اضافه شده ولی همش خیلی کاربردی و مورد استفاده همه نیست.مثلل ادیت پیامهایی که میفرستیم یه امکان خوبی بود که اضافه شد و همه اکثرن دارن ازش استفاده میکنن
0
امیر قربانی
امیر قربانی جمعه، 19 آذر 1395
ای کاش امکان دانلود از همین صفحه را فراهم میکردید
0
Photoclip Channel
Photoclip Channel جمعه، 19 آذر 1395
تلگرام داره روز به روز امکانات خیلی خوبی اضافه میکنه و از بقیه مسنجر ها خیلی جلوتره ولی خیلی جالبه که بین کشور های خارجی واتس اپ طرفدار بیشتری داره.
0
سیاوش غلامی
سیاوش غلامی پنج شنبه، 18 آذر 1395
مرسی...توضیحات خوب و به موقعی بود