برنامه و صفحه نتایج مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در اکسل

برنامه و صفحه نتایج مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در اکسل

نوید

امین آقایی

1397/03/22

4358

بار بازدید شده
WorldCup-2016-Schedule-and-Scoresheet با این نرم افزار اکسل می‌توانید مسابقات جام جهانی فوتبال را به دقت دنبال کنید و یا با وارد کردن نتایج احتمالی قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ را حدس بزنید.
4358
برنامه و صفحه نتایج مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در اکسل
Vidoal
4.02
برنامه و صفحه نتایج مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ در اکسل
با این نرم افزار اکسل می‌توانید مسابقات فوتبال جام جهانی را به دقت دنبال کرده و یا با وارد کردن نتایج احتمالی، قهرمان جهان را حدس بزنید. این فایل به زبان فارسی است و بر اساس زمان ایران زمانبندی شده است، ولی شما می‌توانید در قسمت تنظیمات زبان و زمان را تغییر دهید.
در فایل قرارداده شده برای دانلود دو فایل اکسل وجود دارد که یکی از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند و دیگری ظاهری مرتب تر دارد و زبان فارسی ندارد.
در تنظیمات فایل اول میتوانید ساعت محلی، تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
فایل‌ ضمیمه
لینک دانلود (برای دانلود ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید)
سوالات و نظرات کاربران
0
امیرعلی صبری
امیرعلی صبری پنج شنبه، 17 آبان 1397
خیلی خوب برای فوتبال دوستای عزیز
1
حسین رشیدی
حسین رشیدی شنبه، 27 مرداد 1397
بسیار عالی
1
فاطمه نقیب مهر
فاطمه نقیب مهر سه شنبه، 23 مرداد 1397
بسیار عالی و جذاب مخصوصاً برای آقایونی که اهل فوتبالن
2
Yashan Poorghaz
Yashan Poorghaz سه شنبه، 09 مرداد 1397
قبل اينكه فرانسه تو جام جهانى قهرمان بشه من حدس ميزدم فرتنسه قهرمان باشه چون خيلى تيم يكدست و با برنامه اى هستن به تيم ملى مون هم تبريك ميگم انصافا عملكردشون خوب بود ولى درستش اين بود كه به مراكش ببازيم و اسپانيا و پرتغال رو شكست بديم ولى به جاش ١٥ پله تو رنكينگ جهانى صعود كرديم ولى تو بازى ايران و پرتغال خواستم بگم اون صحنه اى كه رونالدو با مشت زد رو صورت عزت الهى و داور رفت وى اى ار رو چك كنه بعد اومد تعجب ميكنم كارت زود داد در صورتى كه ضربه مشت به صورت ميخواد هر كى باشه رونالدو،مسى و… كارت قرمز داره داور از اسم رونلدو ترسيد در كل هم اون داور اصلا داور نبود بعد اون بازى ديگه تو خيچ بازى داور انتخابش نكودن كلا وى اى ار براى اين طراحى شده كه يا كارت قرمز داده بشه يا اصلا كارتى در كار نباشه خلاصه ميگم اون داور هم باعث شد ٦ ٧ صحنه براى ما پنالتى گرفته نشه كه نتونيم صعود كنيم با تشكر از گروه اموزشى ويدوال.
0
امین احمدی
امین احمدی سه شنبه، 26 تیر 1397
برنامه عالی بود
1
مصطفی photo
مصطفی سه شنبه، 29 خرداد 1397
پسورد فایل چی هست میخاییم تغییر بدیم بعضی ایکون ها رو