اگر رابطه‌تان عادی و کسل‌کننده شده، این مطلب را بخوانید

اگر رابطه‌تان عادی و کسل‌کننده شده، این مطلب را بخوانید

میلاد

شکیب

1395/08/04

7642

بار بازدید شده
best-ways-improve-your-relationship گاهی وقت‌ها زن‌ها و شوهرها به دلیل داشتن رابطه‌ای طولانی، احساس می‌کنند رابطه‌شان کمی عادی و کسل‌کننده شده است. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، این مطلب را بخ
7642
اگر رابطه‌تان عادی و کسل‌کننده شده، این مطلب را بخوانید
Vidoal
4.54
اگر رابطه‌تان عادی و کسل‌کننده شده، این مطلب را بخوانید
گاهی وقت‌ها زن‌ها و شوهرها به دلیل داشتن رابطه‌ای طولانی، احساس می‌کنند رابطه‌شان کمی عادی و کسل‌کننده شده است. البته آن‌ها مشکلات جدی‌ای با هم ندارند اما دوست دارند هوای تازه‌ای به رابطه خود بدمند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، این مطلب را بخوانید.
 
۱- قرار ملاقات‌های خود را دوباره برقرار کنید.
در اکثر رابطه‌های زنان و مردان روتین‌های روزانه و مشغله کار، روابط عاشقانه را نابود می‌کند. درست است که زندگی خواسته‌های خود را به ما تحمیل می‌کند، اما به هر حال شما باید زمان مناسبی را با همسر یا نامزد خود بگذرانید. احتمالا هنوز شیرینی قرارهای اول در رابطه زیر زبان شما مانده، پس چه بهتر که این قرارها را دوباره از سر بگیرید. شاید این کار در نگاه اول ایده سردستی و ساده‌ای به نظر برسد اما اگر آن را اجرا کنید احساس خوب و خوشایندی در رابطه ایجاد می‌شود. فقط در این حالت باید جدی باشید و طوری رفتار کنید که انگار قرار است سر قرارهای ملاقات دوران آشنایی بروید. این کار به شما و شریک زندگی‌تان حس بهتر و هیجان‌انگیزتری می‌دهد.
 
۲- یک پروژه مشترک را با هم انجام دهید.
یکی از اتاق‌های خانه‌ را تغییر دکوراسیون بدهید، کمی با هم به باغچه‌ها برسید، دو نفری یک کلاس جذاب ثبت نام کنید یا یک لانه برای کبوترها بسازید؛ هر کاری را که باعث می‌شود شما با همسر یا نامزدتان وقت بگذرانید انجام دهید. راز این کار این است که سعی کنید تا می‌توانید تعامل‌ها و ارتباط‌های مثبت را در طول انجام کار مشترک افزایش دهید. مطمئن شوید هر دو کار را جدی گرفته‌اید و نه تنها برای انجام موفقیت‌آمیز پروژه مشترک تلاش کنید، بلکه بیش‌تر سعی کنید به طور کامل در کارها حضور داشته باشید و به طرف مقابل‌تان کمک کنید.
 
 
۳- زمانی مشخص را در روز به خودتان اختصاص دهید.
صبح‌ها را در کنار هم قهوه یا چای بنوشید یا در زمان شام یا بعد از آن زمانی را به خودتان اختصاص دهید. چنین کارهایی را تبدیل به عادت کنید. نکته کلیدی در این‌جا این موضوع است که فقط شما دو نفر حضور داشته باشید، نه بچه‌ای، نه دوستی، نه فامیلی و همچنین نه تلفنی، نه اینترنتی و نه هیچ چیز دیگری. در این لحظات فقط شما دو نفر باید در کنار هم حضور داشته باشید.
 
۴- علائق و خواسته‌های خود را با هم درمیان بگذارید.
یکی از شما به ماهی‌گیری علاقه دارد و یکی دیگر عاشق غذا پختن است. چرا باید هر کدام به تنهایی به دنبال علائق خود بروید؟ علائق و خواسته‌های خود را با هم درمیان بگذارید. در این حالت شما به‌تدریج چیزهای مختلفی از یکدیگر یاد می‌گیرید، خاطره می‌سازید، سرگرمی خواهید داشت و از همه مهم‌تر، احساس پیوند به یکدیگر پیدا می‌کنید. در این ماجرا، اصلا این‌که چه چیزی دوست دارید یا ندارید مهم نیست، آن‌چه مهم است تلاش برای ایجاد پیوند با یکدیگر است.
 
 
۵- کاری ماجراجویانه انجام دهید.
اگر به ورزش علاقه دارید، ورزش‌هایی شبیه غواصی و چتربازی انجام دهید. اگر خیلی به ورزش علاقه ندارید، به یک پارک تفریحی بروید یا از یک باغ وحش جذاب دیدن کنید. حتی می‌توانید به تونل وحشت بروید. در کنار هم بودن و انجام دادن یک کار ماجراجویانه و هیجان‌انگیز، عشق و علاقه را در رابطه شما بیش از پیش جاری می‌کند.
 
۶- برای تعطیلات آخر هفته برنامه‌ریزی کنید.
اگر زمان و پول کافی دارید، یک برنامه جذاب برای آخر هفته به همراه همسر یا نامزدتان بچینید. سپری کردن آخر هفته در یک محیط آرام و جذاب یکی از بهترین کارها برای شعله‌ور کردن عشق شما در رابطه است. به ستاره‌ها نگاه کنید، با هم به مدت طولانی پیاده‌روی کنید، در مورد اکنون، گذشته و آینده گفت‌وگو کنید، با هم از کارهای دونفره لذت ببرید و طوری رفتار کنید که انگار زمانی که می‌گذرانید مهم‌ترین و باارزش‌ترین لحظات شما در زندگی است. فقط یادتان نرود در این لحظات تلفن همراه و اینترنت را خاموش کنید. در این لحظات فقط درباره چیزهای صحبت کنید که خیلی رابطه شما را دچار چالش نکند. انجام کارهای لذت‌بخش در کنار هم در تعطیلات پایان هفته، به رابطه شما غنا می‌بخشد.

منبع: brightside

پیشنهاد می‌کنیم مطالب و ویدئوهای زیر را نیز مشاهده کنید:
۷ نشانه برای این‌که بفهمیم عاشق شده‌ایم (مطلب)
آیا خوشبختی را می‌توان با پول خرید؟ (ویدئو)
چرا «دوستت دارم» کافی نیست؟ (مطلب)
۶ نکته کلیدی برای درک زن‌ها (مطلب)
سوالات و نظرات کاربران
0
علیرضا photo
علیرضا یکشنبه، 23 دی 1397
من پیر بشم با زنم قرار میزارم نمیرم سر قرار وقتی برگشت میگم بابام فهمید نزاشت بیام
0
منصوره سادات حسینی
منصوره سادات حسینی پنج شنبه، 23 دی 1395
قطعا همه راهکارههای بالا عالی است و تاثیر مثبت دارد اما خب در دنیا تکنولوژی و مجازی امروزی خیلی از کارها ساده ممکن برا رابطه بهتر ناممکن یا بهتر بگم سخت کرده
0
امیر قربانی
امیر قربانی یکشنبه، 05 دی 1395
مرد در اولین عکس شبیه اقای گلزار هست درست میگم
0
مصطفی .
مصطفی کهن دوشنبه، 29 آذر 1395
تعطیلات اخرهفته یا هر تعطیلی خیلی خوبه و موثرتر
0
هادي اصفهاني
هادي اصفهاني جمعه، 26 آذر 1395
دوستي كه به محدوديت اقتصادي اشاره كردند عنايت داشته باشند كه حتما هم لازم نيست براي بسياري از اين روشها پول يا وقت زيادي گذاشت با تنظيم وقت و برنامه ريزي به خوبي مي توان خيلي از اين روشها را اجرا كرد
0
علی شکرالهی
علی شکرالهی دوشنبه، 15 آذر 1395
بسیار عالی بود. این چیزیه که مارو از روزمرگی که بی اختیار بهش دچار میشیم رو به نوعی دور بزنیم و از نو شروع کنیم.
0
سروش عباسی
سروش عباسی دوشنبه، 10 آبان 1395
خیلی واضح هست که با رعایت این موارد روابط بهبود پیدا میکنه ولی در عمل با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی حاکم بر جامعه ( حداقل ایران) سخت به نظر میرسه که بشه به همه موارد رسیدگی کرد. ممنون
0
دلاور photo
دلاور پنج شنبه، 06 آبان 1395
سلام. مطالب ارزشمندی بود.سپاسگزارم
0
محمود photo
محمود چهارشنبه، 05 آبان 1395
بسیار عالی