معرفی قابلیت‌های جدید و منحصربه‌فرد تلگرام

معرفی قابلیت‌های جدید و منحصربه‌فرد تلگرام

میلاد

شکیب

1395/09/03

6286

بار بازدید شده
telegram-new-tools کمپانی تلگرام ساعاتی پیش نسخه ۳,۱۴ خود را معرفی کرد که به این نسخه‌ قابلیت‌های زیادی اضافه شده که مهم‌ترین آن‌ها امکانات instant view، Telegraph، Jump to Date، Groups in common و Pack for Recent Stickers هستند.
6286
معرفی قابلیت‌های جدید و منحصربه‌فرد تلگرام
Vidoal
4.67
معرفی قابلیت‌های جدید و منحصربه‌فرد تلگرام
کمپانی تلگرام ساعاتی پیش نسخه ۳,۱۴ خود را معرفی کرد که به این نسخه‌ قابلیت‌های زیادی اضافه شده که مهم‌ترین آن‌ها امکانات instant view، Telegraph، Jump to Date، Groups in common و Pack for Recent Stickers هستند که هر کدام با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردشان اپلیکیشن تلگرام را جذاب‌تر و کاربردوست‌تر کرده‌اند. اما این قابلیت‌های جدید چه هستند:
 
نمایش سریع (Instant View)
قابلیت Instant View یا نمایش سریع قابلیت بسیار ساده اما بی‌نهایت کاربردی است. این قابلیت، همان‌طور که از نامش برمی‌آید، به شما اجازه می‌دهد تا لینک‌های سایت‌هایی را که در تلگرام به اشتراک گذاشته شده‌اند به سرعت بخوانید. در این حالت زیر هر کدام از لینک‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده یک دکمه Instant View مشاهده می‌کنید که با کلیک روی آن، پست به‌سرعت باز می‌شود. هم‌اکنون تلگرام این قابلیت را برای سایت‌هایی چون Medium یا TechCrunch طراحی کرده است. البته تلگرام عنوان کرده که دایره سایت‌های تحت پشتیبانی قابلیت Instant View به‌سرعت افزایش خواهد یافت.
 
 
تلگراف (Telegraph)
تلگراف یک ابزار انتشار مطلب است که به شما این امکان را می‌دهد تا پست‌های مورد نظر خود را همراه با عکس، مارک داون (markdown) و کدهای embedded منتشر کنید. برای این کار به telegra.ph بروید و در آن‌جا برای مطلب خود عنوان و نام نویسنده را انتخاب کنید و متن مورد نظر را بنویسید. در کنار مطلب می‌توانید از عکس استفاده کنید و لینک‌های یوتیوب، ویمئو، توئیتر و ... را نیز در آن بگنجانید و بعد آن را منتشر کنید. بعد از انتشار امکان ویرایش پست نیز وجود دارد. پست‌هایی را که با قابلیت تلگراف می‌سازید به شکل Instant View در تلگرام به نمایش درخواهند آمد.
 
پریدن به تاریخ مورد نظر (Jump to Date)
Jump to Date قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد در زمان سفر کنید. به این معنی که این امکان به شما این اجازه را می‌دهد تا طبق تقویم چت‌های گذشته خود را با یک نفر پیدا کنید. در واقع با کلیک روی قسمت Search، یک تقویم باز می‌شود که با انتخاب روز، می‌توانید چت‌های خود را با شخص مورد نظر در آن روز مشاهده کنید. این امکان کلی در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند.
 
 
گروه‌های مشترک (Groups in Common)
گاهی پیش می‌آید که دنبال یک گروه تلگرامی در قسمت چت تلگرام خود هستید اما نام آن گروه یادتان نمی‌آید. تلگرام یک ترفند ساده برای پیدا کردن آن گروه ارائه کرده که Groups in Common یا گروه‌های مشترک نام دارد. اگر شما نام contact یا دوستی را که مثل شما عضو آن گروه خاص است به یاد آورید، قابلیت Groups in Common تمام گروه‌هایی را که با آن contact یا دوست مشترک هستید به شما نشان می‌دهد که قطعا گروه مورد نظر شما در این فهرست قرار دارد.
 
پکیج استیکرهای اخیر (Pack for Recent Stickers)
در تلگرام بخشی به نام استیکرهای اخیر یا Recent Stickers وجود دارد که از این پس با نگه داشتن انگشت خود روی یکی از استیکرهای اخیر گزینه View Pack مشخص می‌شود که با انتخاب آن تمام پکیج آن استکیر را یک‌جا مشاهده می‌کنید.
 
منبع: telegram
سوالات و نظرات کاربران
0
شیوا  بیجاری
شیوا بیجاری جمعه، 06 اسفند 1395
خیلی مفید و جالب بود
0
کوثر رحیم پور
کوثر رحیم پور شنبه، 18 دی 1395
خیلی مفید و جالب بود.ممنون که کاملا توضیح دادین اکثرا بعد اپدیت نمیشه قابلیتای حدیدشو فهمید
0
امیر قربانی
امیر قربانی دوشنبه، 06 دی 1395
سلام لطفا مطالبی که قدیمی میشوند را حذف کنید
0
گروه آموزشی ویدوآل
گروه آموزشی ویدوآل دوشنبه، 06 دی 1395
(پاسخ) سلام، تمامی مطالب تاریخ انتشار دارند، با توجه به ایندکس شدن لینک‌ها در گوگل، امکان حذف مطالب بجز در شرایط خاص وجود ندارد.
0
مصطفی .
مصطفی کهن دوشنبه، 29 آذر 1395
مفید بود.ممنون
0
حاج حسین
حسین اسلامی دوشنبه، 15 آذر 1395
به جای این کارای خلاقانه بهتره پرایوسی افراد رو ببرن بالا در هر صورت هر وقت آنلاین باشی بقیه میفهمن آخرین بارت کمتر از ۱هفته اس...
0
گروه آموزشی ویدوآل
گروه آموزشی ویدوآل دوشنبه، 15 آذر 1395
(پاسخ) سلام، شما در بخش Privacy میتونید اینکار رو انجام بدین، کافیه که در قسمت Last seen مشخص کنید که چه کسانی وضعیت شما رو مشاهده کنند.
0
حاج حسین
حاج حسین چهارشنبه، 17 آذر 1395
(پاسخ) با سلام و احترام .درسته امکان این هست که گزینه last seen recantly رو انتخاب کنیم اما نمایش این گزینه در اکانت ها به معنای اینه که کاربر اخرین بار ۱هفته پیش در تلگرام بوده باید نمایش زمانش رو به کل به کاربر واگذار میکردند.... همچنین این امکان رو پیش بینی نکرده اند تا نشه که فرد خاصی را در تلگرام ردیابی کرد که عضو هست یا نه...
0
حاج حسین
حاج حسین چهارشنبه، 17 آذر 1395
(پاسخ) ضمنا از راهنمایی شما بسیار سپاس گذارم 😍 پیشنهاد میکنم فیلم جیسون بورن هم تماشا کنید تا حدودی به این شبکه اجتماعی و البته مساله پرایوسی اشاره شده...😊
0
امیر صدساله زاده
امیر صدساله زاده پنج شنبه، 11 آذر 1395
عالیه سایت های ایرانی کی پشتیبانی میکنن؟
0
مجید کو ت زری
مجید کو ت زری چهارشنبه، 03 آذر 1395
به نظر من WIRE هم خیلی خوب کار کرده و امنیت بیشتر همراه با امکانات ویدئو کال و تماس ،، و به راحتی روی اکثر سیتم عامل ها هم جواب می ده ،، به برنامه برای معرفی اون برنامه هم بگذارین ،، و باز هم تشکر و خسته نباشید ،،
0
امیر قربانی
امیر قربانی شنبه، 06 آذر 1395
تلگرام در هر ابدیت بهتر میشود اما اگر یکی از ویژگی هایی که به ان اضافه شود تماس ویدیویی یا تماس اینترنتی را فراهم کند خیلی مخاطبان به ان علاقه مند میشوند.
0
Mostafa Taghavy
Mostafa Taghavy دوشنبه، 08 آذر 1395
در ایران خیلی ها به تلگرام معتاد شدند
0
Mohammad  Jp
Mohammad Jafarpour پنج شنبه، 04 آذر 1395
من هرچیزی رو که میخوام از روی سایت به اشتراک بزارم در حد یه نوشته یه لینک دیده میشه هیچ جازبه ای برای کسی نداره
0
گروه آموزشی ویدوآل
گروه آموزشی ویدوآل پنج شنبه، 04 آذر 1395
(پاسخ) سلام، پایین تمامی مطالب بخشی به نام لینک معرفی به دوستان، اشتراک در تلگرام و ... هست، میتونید لینک اختصاصی خودتون رو کپی کرده و به دوستان ارسال کنید. اینطوری چکیده‌ای از موضوع نمایش داده میشه. تا جایی که ما تست کردیم، در هر شرایطی از اشتراک، چکیده‌ای از مطلب نمایش داده میشه
0
Mohammad  Jp
Mohammad Jp پنج شنبه، 04 آذر 1395
(پاسخ) نه چیزی که من میبینم یه لینک بیشتر نیست اگه شخص خاصی رو دارید من براش ارسال کنم تا خودتون ببینید
0
رضا photo
رضا پنج شنبه، 04 آذر 1395
عالیه
0
سروش عباسی
سروش عباسی چهارشنبه، 03 آذر 1395
واقعا یکه تازه
0
حسن احمدوند
حسن احمدوند چهارشنبه، 03 آذر 1395
واقعا تلگرام از هر لحاظ داره خودشو ماندگار میکنه امیدوارم که در ایران مشکلی برای این نرم افزار به وجود نیاد
0
Photoclip Channel
سجاد علیزاده چهارشنبه، 03 آذر 1395
خوشم اومد. مدیران تلگرام ذهن خلاقی دارن.
0
رویا تمیمی
رویا تمیمی چهارشنبه، 03 آذر 1395
6
0
محمدرضا عارف اصل
محمدرضا عارف اصل چهارشنبه، 03 آذر 1395
شاید میتونست جذاب تر از این بشه!! زیادی آب و تاب ندید لطفا!
0
سجاد مظفري
سجاد مظفري چهارشنبه، 03 آذر 1395
تلگرام داره هرروز پیشرفته تر میشه خداکنه این فیلتر نشه