امکان جدید اینستاگرام؛ پخش ویدئوی زنده

امکان جدید اینستاگرام؛ پخش ویدئوی زنده

میلاد

شکیب

1395/11/06

5543

بار بازدید شده
Instagram-Live-Stories اینستاگرام روز گذشته خبر از همگانی کردن امکان پخش ویدئوی زنده خود داد. این امکان جدید که Instagram Live Stories نام دارد از هفته آینده در دسترس تمامی کاربران در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.
5543
امکان جدید اینستاگرام؛ پخش ویدئوی زنده
Vidoal
4.45
امکان جدید اینستاگرام؛ پخش ویدئوی زنده
اینستاگرام روز گذشته خبر از همگانی کردن امکان پخش ویدئوی زنده خود داد. این امکان جدید که Instagram Live Stories نام دارد از هفته آینده در دسترس تمامی کاربران در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

این کمپانی در اعلام این خبر بیان کرده: «از برنامه‌های آموزشی گرفته تا پخش موسیقی زنده، همگی در این بخش قابل اجراست و کاربران می‌توانند جنبه جدیدی از زندگی خود را به فالوور‌های‌شان نشان دهند».
 

استفاده از این ویژگی جدید بسیار ساده است: کاربران می‌توانند با به سمت راست کشیدن صفحه فیدهای جدید خود و انتخاب گزینه ویدئوی زنده، به پخش زنده ویدئوی خود بپردازند. فعلا امکان پخش یک‌ساعت ویدئو وجود دارد و پس از پایان، ویدئو از بین می‌رود. این بخش برعکس ویدئوهای موجود در فیس‌بوک، یوتیوب و توئیتر است که بعد از پخش هم می‌توان آن‌ها را ذخیره کرد.

این ویژگی جدید تغییرات گسترده‌ای در فعالیت‌های کاربران در این شبکه اجتماعی خواهد گذاشت. فرض کنید در خانه نشسته‌اید و خواننده مورد علاقه شما برای شما و فالوورهایش به صورت اختصاصی و زنده ویدئو پخش خواهد کرد. یا مثلا می‌توانید با دوستان یا اعضای خانواده که دور از شما هستند ارتباط برقرار کنید. نکته جالب در مورد این ویژگی این است که فالوورها حین پخش زنده ویدئو می‌توانند کامنت بگذارند و البته پس از پایان ویدئو، اینستاگرام گزارشی از تعداد بازدیدهای ویدئو در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین این‌که چه کسانی در حال پخش ویدئوی زنده هستند به شما اعلام خواهد شد.
 

دو ماه و نیم از معرفی امکان پخش ویدئوی زنده اینستاگرام می‌گذرد. در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ این امکان معرفی شد و در آن زمان فقط ۷۸ میلیون کاربر آمریکایی می‌توانستند از آن استفاده کنند. اما روز گذشته این کمپانی اعلام کرد که این امکان در هفته آینده در اختیار همه کاربران اینستاگرام قرار خواهد گرفت. اگر هنوز این امکان برای شما ایجاد نشده، کافی است مدتی صبر کنید، به‌زودی اینستاگرام سبک زندگی شما را تغییر خواهد داد.
سوالات و نظرات کاربران
0
مهدی نیک زادسمسکندی
مهدی نیک زادسمسکندی چهارشنبه، 09 فروردین 1396
ویدئو لایو خیلی خوبه استفاده زیادی میشه کرد مثلا من چهارشنبه سوری بیرون نرفتم ولی یکی از دوستام از اتفاقاتی تو پارک شهرمون میوفتاد زنده تصویر میگرفت ما نگاه میکردیم یا کنسرت زنده دوستم تصویر برداری میکرد میدیدیم خیلی باحاله اصلا یه حس دیگه ایی به ادم دست میده موقع دیدنش
0
نیلوفر خالقی
نیلوفر خالقی جمعه، 04 فروردین 1396
قابلیت خیلی خوبیه
0
مهران امینی
مهران امینی یکشنبه، 29 اسفند 1395
واقعا از اینستاگرام ممنون منتظر چنین چیزی بودیم. ایشالله امکانات بعدی.
0
ملک مولایی
امیرحسین راستگو پنج شنبه، 19 اسفند 1395
لایو اینستا خیلی خوبه
0
معین نادری
moein naderi سه شنبه، 03 اسفند 1395
تکنولوژی ک چه به سر زندگی روزمره اورده .واییییی
0
مرضیه امیری
مرضیه امیری پنج شنبه، 14 بهمن 1395
چه جالب .. دیگه همه در لحظه زندگی میکنن در لحظه از خودشون فیلم میگرن لایک میشن کامنت میخورن ... واین نمیدونم واقعا خوبه یابد...
0
سینا دوشیری
سینا دوشیری جمعه، 08 بهمن 1395
قابلیت خیلی خوبیه. ولی برای کشور ما که سرعت اینترنت بسیار پایین هست، اصلا مناسب نیست.
0
sadeq 195
sadeq 195 پنج شنبه، 07 بهمن 1395
یا خدا!!!!!!!! چه اوضاعی بشه. دیگه کسی از اینستا خارج نمی شه!!!!!!
0
aya_midanstid 1
aya_midanstid 1 چهارشنبه، 06 بهمن 1395
خیلی عالی میشه. ولی یه جا گفت که اول برای کاربرای آمریکا آورده بود